čtvrtek 30. dubna 2015

Instalace software



Je to prácička tak na dvě hodinky. Já jsem během toho zvládnul ještě nainstalovat aktualizace BIOSu a vyměnit vyreklamované SSD. Docela příjemně mě překvapilo že TS Bohemia má dohodu s Transcendem, že SSD disky mění kus za kus. Do druhého dne jsem ho měl k vyzvednutí na prodejně.

Bohužel mě dost zklamalo když jsem ho musel jít reklamovat po druhé. Chtěl jsem si v TSB domluvit že mi ten disk dají hned ale to nešlo. Prý se na to musí podívat technik, který schválí výměnu.


Základní aplikace
  1. Windows 8.1 nebo Windows 10 - stažení ISO nebo vytvoření bootovací USB Flash
  2. Google Chrome
  3. TotalCommander
  4. .NET Framework 3.5 - vyžaduje ho Windows Essentials
  5. Windows Essentials - (MovieMaker, Writter) Nutno instalovat před Antivirem jinak jejich instalace selže. Čti dál 
  6. Eset Smart Security
  7. Skype
  8. VLC
  9. Visual Studio 2015 Community
  10. MS SQL Express With Tools x64 (ExpressAndTools 64BIT\SQLEXPRWT_x64_ENU.exe)
  11. Dropbox Přesunout složku na disk D (data)
  12. Google Drive Přesunout složku na disk D (data)
  13. Acrobat reader 
  14. Firefox
  15. IrfanView - Skenování
  16. Paint .NET
  17. Notepad ++
  18. TeamViewer
  19. Fiddler
  20. WinMerge
  21. Audacity
  22. PSPad
  23. WinRar
  24. 7Zip
  25. Free Mind
  26. ImageResizer
Vývoj
  1. NetBeans IDE 8.0
  2. Inno Setup
  3. Advanced Installer
  4. dbForge Studio Express for MySQL
Ostatní
  1. Ashampoo Burning Studio FREE
  2. Picasa
  3. Cold Turkey
  4. Recuva
  5. Ashampoo Snap 3
  6. FastStone Capture
  7. PDFCreator
  8. Citrix Receiver

Virtualizace
Arduino
  1. Arduino
  2. Fritzing
Účetnictví
  1. Pohoda
  2. Money S3

Žádné komentáře:

Okomentovat