úterý 16. září 2014

Active 24 a WebDeploy z Visual Studia

O kunfiguraci WebDeploy na hosting Active 24 jsem se nikde nic nedočetl ani se mi nepodařilo nic vygooglit. V zoufalství jsem se pokusil o deploy pomocí FTP, ale to z nějakého důvodu z Visual Studia nefungovalo. (soubory se na hostingu neobjevily). TotalCommandrem se mi povedlo přenést soubory z adresáře obj\Release\Package\PackageTmp a web zprovoznit.

Po několika mailech s technickou podporou se mi podařilo zjistit od administrátora, že hodnota Site/application je něco ve smyslu 24631 - v417815 (mezery kolem pomlčky jsou důležité)

Do té doby mi průvodce po stisknutí tlačítka [Validate Connection] vracel chybovou hlášku:
Web deployment task failed. (Connected to the destination computer ("www.seznam.cz") using the Web Management Service, but could not authorize. Make sure that you are using the correct user name and password, that the site you are connecting to exists, and that the credentials represent a user who has permissions to access the site.)
Pak vše začalo fungovat jak má.



Když jsem pro další projekt chtěl po helpdesku zjistit správný řetězec pro novou doménu, tak mi prozradil sladké tajemství ;)

Potřebné údaje jsou vždy po zřízení hostingu uloženy ve složce wwwrootu v souboru
web.PublishSettings

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<publishData>
 <publishProfile
 profileName="MSDeploy"
 publishMethod="MSDeploy"
 publishUrl="pink.globenet.cz"
 msdeploySite="24631 - v417815"
 userName="v417815a"
 userPWD="HCRcpfOIqNc5"
 destinationAppUrl="http://seznam.cz.pink.globenet.cz/"
 controlPanelLink="http://centrum.active24.cz/" /> 
</publishData>

Žádné komentáře:

Okomentovat